torsdag 15 december 2011

Ja ja jag fick en hel del avklarat

Lotta på Liseberg, ja vad säjer man! Härliga julsånger inte annat än att man känner l i t e julstämning! Igår var jag på Bröllop och även då på tv4. Det var ett gulligt Bonde-bröllop, väldigt påkostat, det behöver ju inte vara så himla "spaceat" för att gifta sig. tycker jag! Men visst hade man haft mer pengar när man gifte sig så kanske ett och annat hade varit annorlunda. Jag är hemskt nöjd med min bröllopsdag, min bröllopsfest och allt annat den 23 juni 2000.

Halv 8 hos mig har jag också tittat på och det är ett riktigt favvo program! Vanliga enkla människor som bjuder på både det ena och andra. Ett och annat tips har jag att fått in i min egna matlagning.

Nu rullar vi i Lotta på Liseberg och det är helt okej det med. Idag har jag Sen har jag varit uppe i ottan idag med, och agerat chaufför åt min käre son. Vad gör jag inte för honom? Flickorna låg hemma och sov så gott när jag kom hem så jag gick och la igen dom små blå för en stund. Vid halv tio var Tyra på dagis och hon har lekt av sig.
På eftermiddagen har jag och Ebba varit till Säffle och solat solarium. Ebba ville prova eftersom hon aldrig har solat förrut. Det blev en "powernap" för min del i solen på Rasten, helt okej! Några julklappar blev det också och listan "med måsten" kryper, halleluja för det. Nu är det endast nån klapp kvar OCH GRAN! Men jag hoppas att turen till Karlstad på lördag ska fylla dom luckor som är kvar. Idag på fm har jag t om julhandlat den mesta maten, yeah!!

Nej nu ska jag surfa vidare och jag ska lägga mig i tid I PROMISE!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: