måndag 19 december 2011

Jul med Ernst

Ja just har jag jul-dejt med Ernst på tv4. Vilket inspirerande program I JUST LOVE IT! Så mycket fint och enkelt helt i min filosofi! Det riktig liar i fingrarna jag skulle nästan kunna gå ut och fixa lite. Jag är väldigt ntresserad av att använda det som naturen tillåter, mossa i olika sorter, ris av olika slag så väl gran ris som björkris. Mmmm jag älskert! Jag har inte gjort så mycket ute som jag brukar eftersom jag inte haft någon vidare julkänsla. Fick en släng julkänsla när vi hade julpyssel i bygdegården. Men det var då det!
Saknar lite kylan så man kan göra lite roliga saker i is. Men men det verkar lysa med sin frånvaro. Skulle varit helt okej med ljuslyktor i is vid grinden! Ja ja det får bli en annan jul ....

Ha det bäst Susanne

Inga kommentarer: