måndag 26 december 2011

Julen är slut

Nu är snart Julen 2011 över och även snart året 2011. Alltid lite vemod att lämna ett gammalt år och gå på ett nytt, men samtidigt spännande!! Man undrar ju alltid vad det nya året ska ge och hur det kommer se ut.
Ja hur såg egentligen 2011 ut, nja knappt jag kommer ihåg det jag får nog fundera på en resumé och återkomma. Hur kommer 2011 se ut?
Ja vi börjar med Mattias födelsedag några dagar in på 2012, strax därefter föds dom efterlängtade valparna efter Sunny. Ina kommer löpa snart och ska paras även hon. Med vem vet jag inte men jag har några funderingar. Måns fyller 19, Ebba 13 och lilla Tulan 6 år. Några milstolpar för dom avverkas också under 2012; Måns slutar skolan och tar alltså studenten i juni. Ebba slutar i Värmlandsbro för att börja högstadiet i stan. Tyra slutar dagis och börjar i förskolan. Sen hoppas jag på lite annat roligt som är på som jag inte riktigt avslöjar här nu, men det kommer frampå.

Nu är det slappt här vi sitter i varsin del av soffan och strö-tittar på tv:n på Zorro, nja det känns väl sådär. Men jag ska snart lägga mig. Är trött det har varit en lång dag men som jag samtidigt fick mycket uträttat i. Julkalas hos käre svärmor, fullt hus kan man säja. Efter det var vi en sväng till mina föräldrar och gav dom deras julklappar. Hemma lite sent och det är ju alltid en del och göra innan man kan "ta kvällen".

Imorgon är det jullov och alla utom pappan är lediga. Vi får se vad dagen ger.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: