lördag 3 december 2011

Mycket gjort idag!

"Åke" Johansson
"Familjen Englunds lussebullar"

Ja idag har då minsann flitets lampa lyst! Jag har varit i stan och handlat, varit till Åmål till min goe veterinär för avlämning av "Åke" den traditionella julbocken! Hem och i baket med min käre man och Tyra. Det blev "familjen Englunds egna lussebulle-variant" mycket goda kan jag försäkra. Mattias sålde en bil mellan varven. Pepparkakshuset blev klart. Ebba glaserade pepparkakshjärtan. Julskinka fuskade jag och köpte idag och har kört i ugnen och ska strax griljeras, yummy!

GRATTIS till Eva Hedlund som dammade av Whoopis Great Pretender idag i Arvika och blev BIM, slog t om CH Whoopi's Undercover Agent som visserligen blev BIR-veteran och BIS-3 veteran i finalen! Gud va kul Eva!!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: