måndag 9 januari 2012

-10 helt okej!

Äntligen vardag igen! Här måste bli en ändring på det mesta och det nu! Mitt i denna vecka börjar skolan igen efter ett långt lov. Mycket välbehövligt för oss alla. Men nu känner jag att det måste ändras med det mesta. Långa sovmorgnar och en massa mat hela tiden det sätter sina spår. Det har visserligen varit skönt. Men ungarna är nu sugna på både skola och dagis nu. Och jag är sugen på lite ensamhet. Förstå mig rätt .....

Idag är det -10 grader och det är ju härligt på sitt vis! Hundarna är rena och fina men vill inte vara ute mer än nödvändigt. Det blir kallt åt tassarna liksom. Idag har vi inte nån särskild plan mer än det nödvändiga. Då menar jag hundpromenad, städning, ev nån tvättmaskin ska köras, kanske byta sängkläder ja det är inget som är så särskilt bråttom.

Just nu ser Tyra på Barnkanalen och Disney och jag sitter och kollar mail mm samtidigt skriver några rader här.Ja ja det blir till och ta tag i dagen.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: