torsdag 19 januari 2012

+2 grader och strålande sol

En härlig solig dag idag och inte heller alltför kallt ute +2 grader just nu och klockan är strax 12. Helt okej! Inte nån snö så långt ögat kan nå och inte gör det mig nåt! Jag gillar inte snö och kyla som ni vet.

Inga större planer under dagen, men ikväll har Maria R fixat så hon och jag ska gå på vattengympa i badhuset. Ska bli intressant och prova det var liksom inte igår. Enda jag oroar mig över och hoppas jag orkar med är det kalla vattnet. Men men jag ska prova och så får vi se hur det känns efteråt. Köpte mig en baddräkt på nätet i förra veckan och hoppas verkligen den kan komma med posten idag. Annars får det med fasa bli bikini. Kroppen ser ju inte direkt ut som den gjorde för läääänge sen. Med andra ord jag känner mig inte helt bekväm med bikini.

Tyra är på dagis idag och var väldigt glad för det, hon frågar varje dag - är det dagis idag? Nej på torsdag och fredag säjer jag. Jaha svarar hon och rycker lite på axlarna. Hon gillar väl läget men fick hon själv bestämma så var hon på dagis varje dag. Ebba är också i skolan och käre mannen på jobbet. Härligt med rutiner tycker jag. Och jag behöver några timmar för mig själv ibland för att jag ska må bra.

Nej vet ni vad? "Inga" kom inte idag heller så jag får ta ett varv med "snabeldraken" nu, soooo boooring! Men nödvändigt. Hår och grus i drivor. Men det är löp på g, och sommarpälsar ... Så det är bara och gilla läget. Middagsmaten får jag väl också ta mig en funderare över, torkan i huvudet är torr så torr.

Ha en forstatt trevlig dag
Susanne

Inga kommentarer: