onsdag 25 januari 2012

- 8 grader

Brrr just nu visar mätaren -8 grader ute. Inga värre ute-aktivteter idag heller. Enda fördelen med kylan är väl att man behöver inte skura ihjäl sig i alla fall. Rent och snyggt inne trots att man har hund. Men nu är det mycket päls på golven istället. Tror banne mig alla fäller. Ja förutom lagotton och terriern då förstås. Är det inte det ena så är det, det andra! Ja ja man får se det positivt dom är fina i pälsarna i sommar - ifall jag får något infall och visar upp dom.
Idag blir det bokbuss och ev badhuset för mig och Tyra. Vi får se vad lusten säjer när den kommer, nja eller om den kommer vill säja. Jag funderar även på och bada någon/några hundar också; Frans ska till Maria på kollo och unghundarna ska röntgas imorgon. Så det är ju trevligt och komma med rena hundar. Ja ja vi får se vilket av detta som blir gjort.
Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

www.kennelfairfax.se sa...

Nu har jag hittat till din blogg. Trevligt att se vad ni pysslar med där borta i sköna Värmeland...