måndag 23 januari 2012

Bilförsäkring?

Jag har hela förmiddagen googlat och surfat runt i Bilförsäkringarnas värld! Inte lätt alls och jag trodde i min enfald att man kunde skriva in uppgifter i ett formulär och vips kom alla bolag upp med summor på vad det skulle kosta. Men oj oj där misstog jag mig.
Istället blev Mattias nerringd med an massa konstiga förslag på utländska bolag som vi aldrig hört talas om. Vi hade förra Golfen i Länsförsäkringar så jag vet ju på ett ungefär vad det kostar där, men ska nu kolla upp Dina Långseruds försäkringsbolag. Annars blir det nog Länsförsäkringar. Folksam och IF vill jag INTE ha. Så mycket vet jag i alla fall.

Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

ebba sa...

Hej Susanne! Ett tips är att jämföra bilförsäkring, det går snabbt att göra på www.insplanet.com

Lycka till!