fredag 13 januari 2012

Fredagkväll

Uuuh va mätt jag blev av kvällsmaten! Har varit en darrig dag med ätandet idag tyvärr. Jag har inte orkat. Så nu ikväll som alltid på fredag så äter vi tillsammans allihopa något gott. Ikväll blev det grillad delikatess potatis, köttfärsbiffar, pepparsås och en ruccolasallad. Grekiskt lantbröd med örtsmör och ost. Ja ni hör inte undra på att man föräter sig aningen ....
Nu väntar vi på att det ska bli Wild Kidstv:n nåt som ungarna och vi gillar och se på. Hundarna åt sin kvällsmat för en stund sen och och också varit ute fter det. De ligger nu alla utslagna.
Ebba och Ebba har gått upp på Ebbas rum och det plattas väl hår, byts kläder, sminkas, surfas och sms:as och fnissas! Kul har dom i alla fall. Har inte kollat över tv-tablån för kvällen om det finns något sevärt men jag kan tänka mig att det är väl som vanligt INGENTING!

Nej nu får jag att logga ut och umgås med la familia!

Ha en skön fredagkväll
Susanne

Inga kommentarer: