onsdag 18 januari 2012

Fryser och har huvudvärk

Hela dagen har jag varit frusen och haft huvudvärk! Försökt att kurera mig men under eftermiddagen fick jag lägga mig ner i soffan och försöka blunda. Nu är klockan snart 20.oo och jag är fortfarande inte okej!

Snart ska jag se på Sveriges Mästerkock med ett glatt amatörgäng och tre proffskockar, Marcus, Mannerström och Morberg! Antingen hatar man Morberg eller så älskar man honom. Jag gillar honom - raka rör! Inga krussiduller eller knepig mat. Utan hel jäkla vanlig matlagning när den är som bäst. Mannerström och Marcus är ju så proffsiga och vanliga männsikor tycker jag nog. Jag gillar ju själv att laga mat så detta är ett program för mig. Sen får det bli sängen om jag nu orkar se programmet ut .....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: