måndag 16 januari 2012

Gnäll gnällig gnälligast

Kvällen igen! Här sitter jag i soffan och funderar på livet i största allmänhet. Inte bara det utan jag funderar på min väldiga hobby som inte helt går i min riktning! Kan tro det glädjer en och annan men det bjuder jag fan på. Och det skiter jag också i. Men det är fan märkligt när man tänker efter!
Just nu vet jag inte riktigt hur jag kommer gå vidare, visst finns det planer och visioner. Men jag är inte helt 100 med mig själv. Vart jag står, vad jag vill, hur jag ska gå vidare! Nu pratar ju förstås om hunderiet igen. Så ni inte tror jag skriver om min familj och det privata. Där har jag det bra och det rullar på. Jag har så många frågor till mig själv, om detta allt är värt det hela!? Ja ni hör det är djupa grejer nu. Men jag har inte orken och pengarna att hålla på det börjar ju också bli lite rikemanssport över det hela. Se bara detta med att anmäla sig på hundutställning nuförtiden! 300 kr om du anmäler dig 2 månader före, jo jo tjenare. Går ju och göra om man har en golden! 600 kr om du anmäler en månad innan ..... Jag säjer inget mer.
Nej men vilket bittert inlägg. Huga
Ha det bäst nu lyckostar
Susanne

Inga kommentarer: