lördag 14 januari 2012

Lördag förmiddag i solen

Lördag förmiddag som närmar sig middagstid! Här sitter jag! Sitter och funderar på vad jag ska börja med? Började tyvärr dagen med huvudvärk och jag har jäkligt ont i mina händer och axlar. Medicinerat mig har jag gjort, och sitter i stort sett och väntar på att det ska verka fullt ut så jag kan ta tag i det jag hade tänkt mig ... Hundpromenader är som alltid på agendan, städning, tvätt och lite stryk tvätt. Matlagningen kommer jag väl inte heller undan kan jag tro! Men det finns rester kvar från igår så jag kommer att undan ganska lindrigt där idag.

Mattias och Tyra åkte till badhuset för en stund sen och Ebborna sover! Jag hade också velat åkt till badhuset MEN jag har ingen baddräkt och utan det, visar jag mig inte! Kroppen är inte som den en gång var om jag säjer så. Men jag beställde mig faktiskt en baddräkt igår på nätet efter ett tips av min goa vän Maria Ruus, funderar starkt på vattengymnastik som skulle börja snart sa Maria. Nån gym människa är jag inte och har svårt och se att jag kan bli. Träna i vatten är nog mer för min kropp och mer mjukstart för den delen.

Det är annars en härlig lördag, temperaturen ligger runt 0:an, solen skiner härligt! Och det känns som vilken vårdag som helst. Mmmme like!

Nej jag får tvinga mig själv igång nu, ha en fortsatt trevlig lördag
Susanne

Inga kommentarer: