måndag 30 januari 2012

Nu är fibern beställd och även telefonin

Äntligen kom teknikern från Telia och skulle laga hemtelefonen som varit trasig i 14 dagar! Gick inge bra! Han föreslog att det skulle grävas upp i trädgården för nåt annat fanns inte och göra.
Nu funderade jag lite på det när han åkte och kände att NEJ TACK! 12 mars upphör ändå den fasta telefonin här i området och sen att jag skulle få hela gräsmattan uppgrävd och 10 stycken hundar uppe i det. NEJ! Inge lockande alls.

Nu är fibern äntligen på g här och även telefonin som visserligen kommer det ta uppemot 14 dagar innan det är igång. Så tyvärr vill ni mig något så är jag lika svår och få tag i som jag varit ett tag. Och detta helt p ga det darriga mobila nätet för mobilen. Men försök igen eller skicka ett sms eller varför inte ett mail. Jag är snart på banan igen ....

Ha det gött
Susanne

Inga kommentarer: