fredag 27 januari 2012

Tösse Cupen ikväll

Sorry men igår hade jag inte tid med något bloggande. Det blev en tripp till "Götlaborg" vid middagstid och jag hade min goa Maria Ruus som resesällskap. Vi var inte sen hemma förrän vid 21 tiden! Mina två ungdomar var det som skulle röntgas på Husdjurshälsan. Ja nu är det gjort och vi får se hur det går denna gången 2-0 till SKK eller, 1-1 eller kanske 0-2 till mig. Ja det återstår och se i nästa vecka när svaret dimper ner. Hur en jobbig väntan måste jag nog erkänna. Sen har jag ingett mer och röntgaläääänge. Halleluja för det. Det står väl 10-0 till SKK just nu i totalen.

Idag så har vi på förmiddagen varit ner till Säffle på FOTVÅRD hos ANETTES FOTVÅRD himla najs! Så underbart med fotvård så jag finner inte ord. Tyra var med och spelade Nintendo DS och visade nästa kund hur det gick till. inga problem och ha med sig på liten ytan. Efter det var vi in till Coop och handlade lite och sen hem. Lite ruggigt och kurigt väder idag! Känns som det blåser Nordanvind och det går rakt igenom huset.

Halv 5 är det samling för Ebba ska på fotbolls Cupen Tösse Cupen till Åmål. Det blir fredagkväll i en gympahall inte i soffan idag.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: