onsdag 4 januari 2012

Yiaaah för Asonor!!


Utvilad och har haft en harmoniskt natt!! Första på väldigt länge för och vara helt exakt! Varför det kan man ju undra! Jo min käre älskade man snarkar nåt så /#?*^% och har gjort i flera år! Igår när jag hämtade ut mediciner till mig på Doc Morris fick jag för mig att titta om det fanns nånting och "ge" honom mot detta! Hittade en snarkspray vid namn ASONOR a' la 229,- värd varenda krona. Snarkningen var inte helt väck men till 90% och då behövde man ändå använda den i nånvecka för full effekt bådar mycket gott!
Tyra har sovit hos farmor och jag har inte hört nåt från dom än så hon har förmodligen inte längtat ihjäl sig efter mammi. Nu ska jag göra mig iordning och så ska vi åka till Karlstad jag och Ebba. Mattias fyller ju år på lördag och ska väl få nåt paket är väl meningen. Och mat ska handlas för vi ska bjuda på det på kalaset.
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: