måndag 27 februari 2012

Degat och slappat i soffan - nice!

Nu har jag suttit och degat en soffan en stund i min ensamhet. Rätt gött faktiskt. Mattias är ute och går med grannen och några hundar. Jag har sett på ett favvo program Halv åtta hos mig som följdes av Familjen Annorlunda. Jag är riktigt impad av ett par av familjerna; gemenskapen, ordningen och dom goa ungarna. Den tredje familjen där är ett kaos så jag blir alldeles svett bara av och titta. Och tänker själv att jag är helt nöjd med "bara" tre barn och att dom börjar bli riktigt stora nu. Det innebär ju att man kan få en stund i soffan; själv! Jag gillert. Allt har ju liksom sin charm.
Nu närmast ska även jag ut med några hundar. Sen får det bli dusch och sängen. Det blev lite sent igår när vi tittade på Arne Dahl filmen och jag hade ju varit på utställning under dagen så det känns liksom idag.

Imorgon tisdag har jag en hel del pappersarbete att ta tag i och veterinärbesök är också inplanerat nu ska katten kastreras och DNA-blodprov ska tas på Tomten och Lillan.

Så ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: