måndag 6 februari 2012

Ögon och parning

Sunny Delights Xmas Santa (Abinvale Traguardo-SEUuCH Sunny Delights Head Over Heals) och Whoopi's Inside And Out (SEUuCH NOUCH NORDV-07 Inassicas Broom-Whoopi's Up To Date) blev båda ögonlysta idag och båda var UA. Så väldigt bra, nu är det bara och tuta och köra.
Kosan gick sedan på en parningsresa med lagotton Ella till charmören Romeo. Lite svårflörtad till en början var hon Ella, bitsk och inte alls med på noterna men efter en kvarts förspel så minsann blev det en parning och dom satt ihop och fick en hängning på 20-30 minuter.

Sen fick jag mig en sightseeing; gosiga lagotto-valpar på 2 vekor och goding på 10 veckor som hette Alfred såååå fin och gullig så hade jag fått honomhade jag tagit med honom på stört. en rundtur i det renoverade huset fick jag också. Wow helt i min stil så himla fint och ska ni veta att det var väldigt fin före MEN en uppfräschning och oj oj så bra det blir!! Så god smak hon har Birgitta.

Nu är jag hemma och klockan är mycket ska strax lägga mig, jag är helt slut och har en dryg dag framför mig även imorgon! Pust

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: