söndag 12 februari 2012

Tillbaka

Jag är tillbaka! Jag ber om ursäkt men jag har inte mått riktigt bra dom senaste veckorna! Denna veckan har jag stängt av telefonen och försökt bara andas o må bra! Inte alldeles lätt men jag har verkligen kämpat! Det är inte alldeles lätt när man jagas av en massa människor om ovärldsliga ting! Jag blir så stressad av det ..... så ursäkta till er alla som försökt och nå mig.

Idag har jag haft en må-bra-dag även den utan telefon! På förmiddagen åkte jag till Åmåls Ridhus med Tomten och miljötränade, mycket trevligt. Vackert väder och trevligt sällskap ja batterierna blev ordentligt påfyllda. På hemväg blev det en tur på Strömpromenaden med Tomten, Saga, Maria och Frans. Underbart väder och jag bara älskar sånt.

På eftermiddagen var det skirdskoåkning för Tyra i solen och fotbollsträning för Ebba i bollhallen. Inte impad av den men men det fick väl gå.

Nu sitter jag nöjd i soffan efter pizzan som jag fick till kvällsmat av mannen i mitt liv. Han zappar runt och kan inte bestämma sig vad vi ska se på TV:n - så jävla jobbigt!

Ja nu väntar en ny vecka och bara så ni vet jag kommer ta det lugnt även denna veckan jag måste!!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: