söndag 19 februari 2012

Veckan slut


Sedär ja nu är denna veckan slut! Och jag är helt slut .... Jag har inte kännt mig så bra de senaste veckorna men inte nog med det, nu jag förkyld och helt klubbad nu också! Varför ska jag få det? Detta gör ju också att mina vanliga värk är tusen ggr värre. Astman och allergin gör sig också påmin med andra ord det är en jobbig tid nu. Så jobbigt! Jag ska inte gnälla och jag vill inte nån jäkla sjukblogg men jag var tvungen och beklaga mig lite.
Ebba är fortfarande sjuk och nån skola imorgon blir det inte. Feber för 7 dagen i rad i stora drag. Hoppas det inte blir för året när hon drog med feber i 14 dagar. Hoppas nu bara Tyra får vara frisk.
Igår fyllde en av mina bästa vänner 40 år och det var Maria E. Nu är även hon där. Tiden går tiden går. Hon blev i alla fall kidnappad när hon gick av sitt skift på sitt jobb. Det blev att lite jobbigt för henne det. Inte veta vart hon skulle och vad som skulle hända. men men vi är ju ett effektivt gäng så vi lyckades att lura henne ett tag i alla fall. Många fler goa vänner var på plats, ni kanske känner igen dom? Stygge gamle kärringer allihopa.
Nu ska vi försöka se på film jag o Mattias innan vi träffar John Blund. Filmen har just börjat rulla, vad händer? Mattias sover redan!! Åh va tröttsamt.
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: