måndag 26 mars 2012

Anmält x 2

Nu är det gjort! Jag har anmält till två utställningar, behöver ju lite meriter på Tomtefar! Nu när han ska bli pappa och allt. Önskar det vore sommar och fint så man kunde vara ute när det är utställning, det är så himla mycket trevligare på många vis.

Dagen har gått occh idag har inte blivit något särskilt gjort här, har inte haft någon som helst ork! Ursch jag är trött och jag f.n ont överallt. Jag hatar verkligen och vara sjuk, ha ont och leva så jäkla begränsat varenda dag. Kan ingen byta med mig, please en enda dag?

Ebba var glad och gick till skolan idag, kom hem och var sjuk igen! Huvudvärk och över 38 i feber igen! Jag hoppas det bara är en överansträngning och att det är bättre imorgon annars är det fan kris!

Mattias och Tyra är just nu kalas hos grannen som fyller år, jag och Ebba är ensamma hemma mycket skönt! På tv:n rullar 30 grader i februari på 1an, små komiskt serie inte så speciellt bra men jag vill se den ändå - konstigt. Hoppas det finns något mer bra och se på tv:n annars får jag fördjupa mig i min nyinköpta "Allt om trädgård" eller "Drömhem och trädgård", inspirationen bubblar just och det är så mycket som jag vill göra NU PÅ EN GÅNG! Men vi får väl ta en sak i taget och se och om inte annat behöver ju orken komma tillbaka NU.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: