söndag 11 mars 2012

BIS-final från Crufts på Youtube



Wow det har varit imponerande och följa världens största hundutställning på nätet i helgen!! Åh tänka sig jag har faktiskt varit där! Inte i år men för några år sedan. Många av mina hundvänner har varit på plats och jag kan ge mig på att dom haft sååååååå trevligt. Stämningen, alla fina hundar, all shopping .....
Jag har inte haft det lika glamouröst MEN jag har varit i Åmål och tränat i ridhuset med Åmåls BK, ett mycket glatt och trevligt gäng! Kom som Du är liksom!! Passar mig. Idag pratades det lite på utställning under året, man kan ju alltid önska .....
Några timmar har vistats med mor och far! Data lektion! Undrar hur det kan gå, morsan var helt yr när jag for därifrån, tänk hur mycket nytt det är för dom som inte haft någon dator. My god!
Väl hemma var det matlagning, besök av goa Maria som köpt presenter till flickorna och en fin blomma till mig! Mattias gick på promenad med hundarna och jag började röja i skafferiet letandes efter äggen ha ha. Operation röjning fortsätter imorgon jag ahr ett stort skafferi!
Nu har jag som sagt sett BIS finalen för en stund sen från Crufts och det var en imponerande samling vackra välpresenterande hundar! Fantastiskt BIS-vinnare vilken päls!! En supershowig härlig pomerian från Sverige hur showig som helst! En ur-läcker irländsk vattenspaniel, och härlig norwich terrier ja listan är låååång!
Nu väntas dusch och ny vecka! Nästa söndag är jag på kryssning med min mor, far och mina systrar. Det ska bli nice!
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: