onsdag 7 mars 2012

Föräldramöte på Tegnér

Jo jo det blev precis som jag trodde en jäkligt trött mamma HELA dagen p ga fullmånen igår natt. Halleuja för den goa farmodern som tog hade om flcikorna idag så jag kunde halv-slö lite vid datorn! Fick massor av pappersarbete gjort!! Sånt som hängt över mig är nu snart i hamn. Telefonen har jag haft avstängd och gud va gött det var.

Nu ikväll var vi (Mattias och jag) på föräldramöte på Tegnérskolan nere i Säffle. Ebba ska ju börja där i augusti. Vi har både två gått på den skolan men nu sedan 2 år tillbaka är den totalrenoverad och det var vi båda två väldigt nyfikna på. Otroligt lyft har det blivit för skolan. Den kändes dock mindre men helt annorlunda överallt. Jag är glad att Ebba hamnar där för den andra högstadieskolan skulle jag inte velat att hon skulle ha gått på. Ett snabbt informativt möte och nu vet man väl lite mer hur planen är tänkt. Oj jisses vad hon väntar Ebba ....

Lilla Tyra ska börja i förskolan men hon börjar på den skolan Ebba går i nu. Och hon väntar också. För sonen är det en helt annan väntan nu, skoltiden är snart slut och jobblivet börjar!

Nu ska jag lägga mig jag är sååå trött

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: