fredag 16 mars 2012

Härliga fredag

Äntligen fredag, det gillar jag! Tyra är på dagis idag och Ebba är fortsatt sjuk! Har just pratat med VC och vi konstaterade att det är en 'svår infektion' och det kommer ta tid! En massa mediciner att stoppa i sig har Ebba och man kan ju hoppa på en vändning nu i helgen. Men jag har inga stora förhoppningar vi har liksom inte turen på vår sida! Uppföljning bestämdes i nästa vecka. Skönt!

Nu ska jag börja fundera lite över kryssningen på söndag. Vad ska jag ta med mig? Vad ska jag köpa med mig hem? Det finns ju kataloger och titta i på nätet va himla fiffigt! Godis till ungarna är väl ett måste antar jag och mannen vill ha nåt drickbart kan jag tänka mig? Själv har jag inga större önskningar, kanske en parfym? Ja vi får se vad det blir. Måste in till Apoteket och köpa mig åksjuke-tabletter ifall böljorna blir höga. Jag har lätt för att bli åksjuk .....

Ha en trevlig fredag.
Susanne

Inga kommentarer: