fredag 30 mars 2012

Helgen är här

Härligt med fredag och hela helgen ligger framför mig. Imorgon ska jag börja dagen med att hjälpa Frans med hans dambesök. Nja hjälpa och hjälp han kallas inte för "3 sekunder" för ros skull. Härligt med hanar som kan para och inte en massa tjafs! Det gillar jag.
Efter parningen ska jag följa med min kära man på maskinvisning i Karlstad. Det brukar jag göra varje år och det är väl inge favvo-grej men jag har inte heller ont av det heller. Kanske han är len efter maskinvisningen så jag kan få gå in på Ikea en sväng?? Ja man vet aldrig ... Nej då vet inte om det är något särskilt jag är ute efter och måste in och ha. Vet ju hur det blir om jag går in där, kommer ut med en kasse med diverse grejer a la 1500 kr!
Bättre och åka hem och fortsätta i trädgården som inte är färdigkrattad. Så mycket skräp, löv, pinnar och annat som ska bort men jag har en stor trädgård så det tar tid och vi har ju båda jobbat så orken och tiden har inte infunnit sig. Ja ja söndagen finns ju också om nu det inte blir snö som det säjs.

Ha nu en härlig helg alla vänner

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: