lördag 17 mars 2012

Hörs på måndag kväll

Nu är nedräkning! Om några timmar sitter jag och min mor, far och mina två systrar på väg mot färjan och en liten tur till havs. Smörgåsbord med dryck, välkomstdrink, underhållning av Arvingarna är något av det som kommer hända. Lite shopping också förstås. Ungarna förväntar sig som sagt godis och maken nåt drickbart skulle jag tippa.

Kvällsmaten har just avnjutits; idag pitabröd med kebab, sallad och kall sås. Det var väldigt gott, nu är det färsk frukt till efterrätt. Snäll som jag är har jag morgondagens middag som står i ugnen och det blir baconlindindad köttfärslimpa till la familia! Så nu vet ni det.

Det är ju en del och ta hand när inte mammi är hemma. Hundar, övriga djur, ungarna, matlagning ja ni hör..... Nej då Mattias klarar sig att men jag ville bara vara snäll. det underlättar ju att bara kunna värma. Nej nu får jag ta tag i packningen dit har jag inte kommit än!

I'll be back on monday night
ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: