måndag 5 mars 2012

Ny vecka och nya möjligheter

Ny vecka och nya möjligheter igen! Solen skiner och allt går ju så mycket lättare då. Vaknade tidigt och kände mig ganska pigg - det är väl kroppen som inte riktigt hänger med än. Ont och stelare än vad som brukas men jag hoppas mina mediciner verkar snart så jag kan ta tag i dammsugning b la. Hundarna fäller just nu och man kan ju konstatera att det är en hel del hår på golven. Ska snart vara över för denna gången men ändå.

Idag har vi inget särskilt på agendan, Ebba är fortfarande sjuk i feber nu inne på tredje veckan och Tyra är ledig! Ett litet snabbt möte inför Pub-kvällen ska det bli. Det mesta är egentligen klart men det är skönt och checka av en gång till så är det bara och luta sig tillbaka några veckor innan det är dags. Biljett släpp idag och Kristina säljer mer info finns ju både på Fb och hemsidan för den som är sugen.

Förresten fick jag ett mycket trevlig och glädjande samtal igår från Kelly och allt gick så bra! Så lättande och höra. Hon kommer få det toppen hos Katrin, Gunnar och Zebben i Skövde!

Nej jag måste ta tag i hemmet nu .....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: