fredag 9 mars 2012

Svea VC idag igen!!

Ja denna sjukdomstid den går fan till historien! Idag igen var vi upp till Svea VC, jag och Ebba som nu haft feber i 4 veckor!! Ny läkare och äntligen blev det en hel bibba med prover tagna! En meter lång remsa på provtagningen pluppade ut och varje lapp är ju inte särskilt stor så då vet ni va himla många rör det blev!!
I eftermiddag skulle vi fått svar på några av proverna MEN ingen ringde?! På måndag ska urinprov in och förhoppningsvis ska vi väl få svar på alla blodprov då? För alla skull hoppas jag att något hittas och att Ebba kan få bli frisk.....

Annars har det inte blivit gjort ett enda dugg här mer än nödigt idag, jag har varit så jäkla trött så jag knappt fått med mig benen.
Nu har vi ätit gemensam kvällsmat vilket vi brukar göra på fredagskvällarna! Mysig avrundning på veckan då vi inte äter tillsammans annat än kvällsmaten. En smirnoff har jag druckit och Mattias tog sig en öl. Nu sitter vi och bara degar i soffan och inte något och se på tv:n är det heller va trist!! Nja, Minuten eller The Voice och det känns sådär hade velat se en smaskig film.

Idag har Crufts 2012 för golden gått och det är inte annat än att jag blir lite deppig: JAG HADE ALLT VELAT VARIT DÄR!! Det är en sån upplevelse och en sån enorm shopping för den hundentusiast man är! Och massor av enormt fina hundar bland världens bästa på plats. Och alla hundmänniskor från Sverige är banne mig där plus alla andra utländska man känner. Jag har lovat mig själv det att nästa åker jag bära eller brista. Man behöver ju liksom ha lite pengar i fickan. Det är ju inte bara hundshopping i England, det är massor av mysiga pubar. Världens största köpcentra The Bull ja ni hör!!!

Nej nu får jag rycka upp mig, så jäkla deppigt det blev här

Ha en skön helg nu när värmen ska komma!

Susanne

Inga kommentarer: