tisdag 6 mars 2012

Tisdagen i all enkelhet

Tisdag tisdag - vad har den då att erbjuda? Jag har ingen plan men och andra sidan är det ju inte lätt och ha heller! Ebba har fortfarande feber, Tyra är ledig från dagis! Jag har jätte-ont i fingrarna idag och kan inte än böja dom! Förhoppningsvis släpper det väl under dagen.....

Skulle behöva åka in till Säffle och handla lite men jag har ingen lust. Solen skiner och egentligen skulle jag vilja åka och släppa hundarna ENSAM. Men Tyra vill säkert med och hon orkar inte gå där jag går med hundarna så jag får väl vänta till i eftermiddag när pappi kommer hem. Kanske skulle jag ta mig en titt på årets utställningar och lägga upp en plan om jag ska åka på några av dom eller inte. Särskilt min Tomte behöver ju ha meriter ..... ifall han blir pappa i april. Återstår och se och hålla tummarna för det!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: