onsdag 21 mars 2012

Underbar dag i solen trots blåsten

Det har varit en underbar dag! Solen har strålat och det har varit varmt trots att det blåst på rejält. Jag fick ett ryck efter att vi ätit middag och började städa min bil, ja gud bevare mig! Vi har inget garage och har under höst och vintertid svårt med att tvätta bilen både ut och invändigt så ni kan ju tänka er hur det sett ut i bilen .... Men nu har den minsann ökat minst 20 000 kr i värde efter denna rengörning. Jag är nöjd den är både grus och hårfri nu.

Ebba är fortsatt sjuk, jo det är så! Trots en vecka med medicin så har den inte gjort ett enda dugg nytta! Så idag IGEN har jag ringt till VC och beklagat mig. Så imorgon är det en tur till doktorn igen för vilken gång i räkningen det vet jag knappt. Det måste verkligen hända något nu. Vi har tröttnat allihopa.

Nu har jag just sett Sveriges Mästerkock och är glad att min favvo gick till final. Spännande!

Nu blir det dusch och hoppas jag somnar snabbt imorgon är det dagis för Tyra och jag längtar banne mig efter det för maken till aktiv unge det får man leta efter.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: