söndag 15 april 2012

Åter en vecka till ända

Åter en vecka till ända och det har varit en minst sagt tumult vecka! Både på gott och ont! Veckan började med att lagotton gick ut i tid och började bli orolig inför vad som skulle komma! Tisdag kväll föddes det tre valpar varav en till slut klarade sig. Trist men naturen har sin tuffa gång. Torsdag blev jag farmor till 7 stycken fyrbeningar i Mariestad, jätteroligt. Jag hade två himla roliga dagar på Granngården, inspirerade kunder och mycket roligt i butiken. Helgen har gått sin gilla gång. Igår var lite fix i trädgården och ett snabbmöte i Åmål. Idag har vi haft lite hundträning, 2 stycken hundar har badats och jag hade trevligt besök av ev kommande valpköpare. Kul!
En gardin till Måns rum har jag också fixat .... Ja ni hör det har blivit en hel gjort. Och nu sitter jag här med en svidande värk mellan skulderbladent. Känns inge vidare, men jag ska strax lägga mig och hoppas på att få vakna relativt smärtfri. Snart är det ny vecka och nya möjligheter, en ganska lugn vecka som avslutas med årets första utställning i Forshaga med tre egna hundar och nån mer av mina uppfödningar. Det ser jag framemot.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: