lördag 7 april 2012

Dräktiga Ina

Dräktiga Ina som har 15 dagar kvar av dräktigheten från första parningen. men nu är det ju så att hon blev parad 7 dagar i rad. Så det kan också vara 22 dagar kvar också. Vem vet?! Hon är lång i kroppen så det finns plats ....
Ina igen!!
Här sitter jag med datorn och har fanemej dö-trist. Vi skulle se på film vi, jag o mannen. Men jag vet inte vad som händer 21:05 varje kväll så snarkar han högt i soffan. Så jävla tröttsamt!! Sen vi åt mat i middags så stannade hela dagen upp! Det hände ingenting och det var som om tiden stod stilla. Tråkigt med andra ord. Visst hundarna fick mat alla andra djur fick sitt MEN sen hände det ingenting. Ja ja man kan väl inte ha roligt jämt. Tyra och jag roade oss med att ta kort på dräktiga Ina som har 15-22 dagar kvar av sin dräktighet. Riktigt rund nu. spännande och se vad hon kommer lämna tillsammans med Tomten. Nej jag får tag i film tittande själv.
Ha det bäst
Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Åh, goaste valpmagen!