torsdag 19 april 2012

Enormt trött

Utanför ruskar det och regnar och blåser som den värsta höstdag! Himla skönt och få vara inne! Är enormt trött efter arbetsdagen idag, mycket plock med blommor i kylan tar på krafterna. Snabbt hem och ta emot en tik för parning och återigen skötte han sin uppgift med bravur .... Så stolt jag blir.
Nu är det kväll och nya sängkläder ska i sängarna och sen ska jag duscha och lägga mig för jag såååå trött. Och tidigt till morgonen ska jag på samtal på dagis vilket jag bara inte orkar med egentligen men med den ...... så är väl bara och bita ihop. Nån sympati för att man har en sjukdom och är stel på morgonen har inte funnits på hela dagistiden. Gött att vi är på nedräkning vad det gäller dagis, exakt en månad kvar så gott som.

Imorgon händer det kuliga saker! På kvällen är jag och flickorna bjudna på Ciruks KUL!!

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: