lördag 28 april 2012

Lördagen i sin helhet

Lördagen går in på kväll och jag sitter här med värsta huvudvärken, jag har så ont i huvudet så jag orkade inte ens äta kvällsmaten! Jag har hunnit med en hel del, in till la stad och köpte blomjord på Granngården 5 säckar för 100 kr ni vet?! Direkt i morse, fick även med mig 5 perenner också för 100 kr. Hem och fixade lite inne för den jä..a "Inga" kommer ju aldrig hit. Vid middagstid kom syrran och hennes flicka Sara med cockrarna och vi utställningstränade och Tyra och Sara fick klära sig grunderna i agility. Direkt efter det var det kalas dags för Elin min andra systers dotter som fyllde 12 år. Och där bjöds det på den ena efter den andra smaskigheten. Himla mumsigt!! Hemma igen och packat bilen inför morgondagen då jag och Kristina ska till Västerås på utställning. Huvudvärken sitter tyvärr i även om jag känner att den avtar. Tur det hundar ska strax badas.

Ikväll ska jag isäng tidigt, måste få sova några timmar i sträck och inte en/två timmar och vara vaken och sova igen. Jag börjar verkligen känna mig helt utkörd .....

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: