lördag 7 april 2012

Påsken 2012 i bilder

Goa TyraMor och dotter
Tyras och min kompis Anette skulle vi ha med bild tyckte Tyra!!Cool va?Jag och min älskade man MATTIASHär fick vi sällskap jag och Tyra av KevinTyra med goaste Frans
Här är årets påskbilder, det är jag och Tyra som står för dom i år. Tyvärr är ju som ni vet Ebba sjuk inte nog med dethon har haft välldigt ont i halsen igår och idag! Vi åkte på förmiddagen ut på en "turné! Vi hann med mycket vad säjs om Frendo, farmor och Kjell-Arne, Hundaffären, farfar och Ann-Marie, mormor och morfar, kusiner, Lidl, Sven-Åke och Birgitta, Maria och Kent, Anette och Christer och grannarna!!! Det ni!
Hem och åt påskmat och det var väldigt gott. Lite masigt blev det för vi fick tömma kylskåpet på all mat, det har gått sönder. Dock har Mattiaas som alltid en teori och har beställt en del som förhoppningsvis kommer på tisdag. Har vi tur går det att laga - har vi otur måstevi köpa nytt ..... vill inte! Så lite masigt utan blir nu i påsken och allt
Ha en fortsatt trevlig påsk friends
Susanne

Inga kommentarer: