onsdag 25 april 2012

Snart tillbaka i gängorna

Så sakteliga börjar man komma i gängorna! Det var en hård dag igår och dagarna före också. Visst är jag fortfarande trött men det börjar rätta till sig. Valparna går det finemang med, nöjda och lugna. Ina är en mycket duktig mor som tar hand osm sina små väldigt bra. Härligt och precis som det ska vara.

Hushållet har kommit lite efter men det är jag strax ikapp, knepigt att det alltid ska falla på mina axlar. Nu har jag även fått igång tvättmaskinen det blev några handdukar förbrukade igår när valpning höll igång. Ska tvättas lite kläder också, Tyra har heldag på skolan imorgon och dagis på det. Själv ska jag arbetsträna ska bli riktigt skönt och komma iväg hemifrån en stund.

Har idag också ringt och hört är det är med valpen som vi snart ska hämta och det var finemang. Nu längtar vi; jag och Ebba. Det kommer bli Ebbas egna hund. Nej nu får det var slut på sittandet vid datorn även om det är trevligt. Det blir ju inge gjort direkt.

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: