onsdag 4 april 2012

Späckat schema

Det är något varenda dag, inte en dag man kan vara hemma i lugn och ro ..... Tur det kanske men jag är så sliten i kropp och själ - att jag egentligen skulle behöva!
På förmiddagen idag var det en tur till Arvika sjukhus för Ebba skulle röntga sitt huvud.

Tyra fick hoppa av hos systrarna Ekstedt och där blev det bakning hos Anette, gud så nöjd över det hon är Tyra. Väntar nu på att pappa ska komma hem från jobbet så hon får bjuda på kaffe och sockerkaka och negerbullar. Själv sitter jag i soffan med datorn i knäet och väntar på att arbetslusten ska komma över mig, än har den inte kommit och jag har en del och ta tag i. Gaaaah! Varit en jobbig vecka mer ont än vanligt! Det tar ner mig nåt enormt. Jag blir trött grinig och lättirriterad tyvärr.

Det som är brådis är att få valplådorna på plats, dom är inne men jag kan inte bestämma mig vart jag ska ha dom! På måndag går lagotton ut i tid och hon är dräktig men inte jätte-stor. Ina; golden tiken ska inte ha riktigt än och hon är redigt stor redan! Hm. På söndag ska jag bli farmor, nja inte farmor till tvåbent men dock fyrbeningar. Farmor till nån tvåbening är jag då inte redo för på läääänge. Frans har parat en tik från Skara så nu håller vi tummarna för en redig hög så du vet Frida.

Nej nu får jag rycka upp mig trots darrigt med ork .....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: