söndag 29 april 2012

ToR Västerås

Tidigt imorse for vi till SKK Västerås jag, Ebba och Kristina! Med fyra stycken hundar, hem med sisådär resultat. Ett vg och 3 exc och inge mer. Såg en och annan mycket fin hund, många små hundar och en ojämn bedömning som väl inte helt föll mig i smaken i alla klasser. Men så är det ju alltid. Vi hade i alla fall en trevlig dag, det är viktigast. Jag träffade många gamla vänner som jag inte sett på länge. Sånt är ju också himla kul. en del kort blev tagna men dom finns i Kristinas kamera så dom får jag komplettera med senare.

Nu ska jag fixa kvällsmat för det finns det ju aldrig nån som kan göra. Och jag ska fanemig fira för idag när jag kollade så är bilskatten äntligen betald på V40 som vi köpte i november det var inte en dag försent ........ Snacka om oseriös säljare! Den tabben gör jag/vi inte om.

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: