måndag 30 april 2012

Trevlig Valborg

Valborgskvällen har börjat och jag så torr. Inget festande och firande här! Jag orkar bara inte är så trött och sliten. men Måns är hemma hos mammi och forar och ska sedan vidare med kompisarna sina till Bygdegården på "revivals".
Idag har jag mest plockat med lite inne varit till la stad och handlat, bakat bröd, haft systerdottern Sara här. Ja dagen har gått.
Nu är det som sagt kväll och här sitter jag. Himla skönt. Mattias är ute och eldar "maj-brasan" med grannen men jag orkar inte ens gå ut och kolla på den. Det blir väl vår ändå. Imorgon på 1:a maj ska vi "maja" som tradition i Mariebergsskogen och samtidigt bevista cockerklubbens inofficiella hundutställning. I år har jag bara med mig en hund och det får räcka. Vore det inte för att jag ska visa syrrans cocker valp så hade jag stannat hemma. Ni hör jag måste då vara dödstrött som resonerar så.

Nej nu ska jag gå och släppa hundarna på gärdet

Take Care friends
Susanne

Inga kommentarer: