onsdag 11 april 2012

Trött tröttare tröttast

Idag har de känts hela dagen att jag inte sovit särskilt mycket senaste dygnet. Huuu! Sov någon timme på morgonsidan då Ebba var snäll och bytte av mig hos Ella och valparna. Vid middagstid var det Pyssel-dags i bygdegården så det var bara och bita ihop, jag Tya åkte iväg och Ebba fick stanna hemma och se till Ella.
Hemma tillbaka vid 17.30 och gud så segt det är. Har visserligen plockat undan lite runt valplådan, sunkiga handdukar från igår. Färdig tvättad tvätt som ska till sitt rätta ställe. Nja tiden går inge fortare och jag blir inge piggare heller. väntar på att det ska bli kvällen så jag får sova. Ska övertala Ebba och sova hos valparna Hm vi får se vadhon säjer om det.

Nej nu är tvättmaskien klar, dags för nästa moment. Tumlaren!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: