tisdag 3 april 2012

Tyra på besök i förskolan

Tisdag då, dagarna bara rusar och plötsligt är det kväll igen! Idag var Tyra i förskolan på förmiddagen tillsammans med sina dagiskamrater. Det är ju toppen för skolan ligger ju alldeles bredvid dagis. Dom introduceras ju hela tiden med övriga på skolan. Toppen! Men ack så sur Tyra blev när jag hämtade henne och dom andra gick tillbaka till dagis. Det var inte långt ifrån gråten. Nu var hon förmodligen trött för igår kväll var det omöjligt och få henne och sova. Och imorse var hon ju förstås väldigt trött .....

Idag har det inte hänt något särskilt, jag har haft känning av ischia-nerven i höger skinkan! Riktigt besvärligt i vissa lägen. Har försökt plocka undan så jag kan få in valplådor till tikarna.
tv:n är det just nu slut-spel i hockeyn som vi tittar på, idag gäller det annars är det kört för kära F B K!!
Ska försöka komma i säng i tid ikväll för imorgon blir det tidigt igen. Ebba ska iväg och göra en hjärnröntgen. Ursch samtidigt som det ska bli skönt o få det gjort. För er som undrar hur det går med Ebba så går lite upp och ner. Hon är i skolan nu om dagarna men fortfarande halva dagar. Bättre än inget .....

Nej jag ska nu fördjupa i hockeyn som jag känner kommer gå åt h..vete!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: