torsdag 3 maj 2012

162 klor klippta



Idag har Ebba gjort en insats med valparna! Klippta alla 162 stycken klorna. TACK gulliga du, tur jag har dig nu när jag är sååå sliten! Idag är annars valparna 9 dagar gamla och man ser i deras ögonvrår att snart öppnas ögonen. Mysigt. Härlig tid framför oss. Jag är så här långt väldigt nöjd med dom, grova,jämna, härliga skallar, benstommar som ser ut att bli grova mmmm.

Idag har jag varit på Granngården och det är underbara dagar i butiken nu, insprierande kunder, massor med härliga blommor, perenner, kryddväxter, häng-amplar, fröer. Ja jag fullkomligen älskar den här tiden. Idag har jag satt mina potatis i mina pallkragar med hjälp av mannen i mitt liv. Så, i övrigt väntar jag att lite med för det hinns.

Nu ska jag lägga mig och hoppas på att John Blund hämtar mig snabbt för jag behöver sömnen. Tusen Tack även till Kristina för foto-hjälpen idag!

Take Care friends
Susanne

Inga kommentarer: