onsdag 9 maj 2012

2 veckors bilder




Jag hann inte uppdatera här med 2 veckors bilder igår utan koncentrerade mig på hemsidan. Och fick det klart där. Dom växer och utvecklas fint dom små godingarna och jag längtar ju såklart efter att se hur slutresultatet blir. För pappa Tomtens skull ..... Det är ju hans första kull.
Idag är det onsdag och hela fm har det varit strömavbrott - en jävla skit! Särskilt när man är hemma det går verkligen inte göra något inne utan man bara väntar. Jag promenade med hundarna och det har ju inte med strömmen och göra med i stort sett allt annat. Nu är det tillbaka och Tyra ska hämtas hos mormor o morfar i stan och jag ska strax ta emot besök som ska kika på valparna! Ikväll är det möte på skolan inför Tyras skolstart i höst. Spännande!

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: