fredag 18 maj 2012

Älskade Wiggo!!

Idag på eftermiddagen har jag haft ett skönt återseende! Jag har träffat älskade Wiggo, han bor ju sedan ett år tillbaka i ett nytt hem i Hagfors. Det var stor sorg när jag placerade om honom. Idag när jag träffade honom så var han sååå glad och träffa "gammal-matte". Åh va sånt värmer i det håriga hund-hjärtat mitt. Otroligt personlig hund jag kommer ha på ett speciellt ställe i mitt hjärta, för alltid. 
För en liten stund sen tittade jag på Postkod Miljonären och såg min kära moster vinna 6,5 miljoner, det unnar jag henne verkligen och jag hoppas hon tar tag i sin dröm att bygga sig ett sommarställe.

Nu en pizza senare så har jag hamnat i koma!  Måste ur den för jag ska på "date" till bygdegården!! Ja ja lugn - med Maria jag ska inte ut och fula mig. 


Take Care
Susanne

Inga kommentarer: