söndag 13 maj 2012

Äntligen är det dags

Då var det äntligen söndag och 8 veckor senare .... Ja idag är det alltså dags; Ebba och jag åker till Småland och hämtar hem vår nya familjemedlem. Spännande! Vi har längtat länge nu. Så idag blir det till och tillbringa dagen i bilen mestadels, men det gör jag så gärna när det är såna här resor.

Igår var vi på stan och tittade på SM i gräv och pojkarna kom på en 6:e plats och det var duktigt gjort. Marknaden gick väldigt fort över, vi lunchade på Dilans det var väl det som hände. Tycker nog att Vårmarknaden har ballat ur, det var inget och se vi åkte enbart för ungarnas skull och SM:et. 
Hade tänkt mig till stan på kvällen och se på cruising men det hade Polisen och myndigheter satt såna regler för, så det blev inget! Finns ju inga föreningar som har flera tusen att betala in på det. Så typiskt Säffle om ni frågar mig. Dött och tyst ska det vara. Här kunde ju kommunen träda in .... tycker jag!

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: