torsdag 24 maj 2012

Besök x 2 igår

Hela gårdagen kantades av besök! På morgonsidan kom Tyras dagis avdelning "Fåret" på besök. Vi hade rundvandring på gården och tittade på alla djur från kor till krokodiler, vi åt grillat och efterrätt och det busades. Vi hade kanon-tur med vädret som låg på +25 grader minst. Gör-lyckat!!


Många härliga bilder blev det i solen men jag orkar inte lägga ut dom här. Blogger har ändrat sin layout och det är inte enkelt heller och få dom dit man vill.Så jag skiter i det.


Dom två sista korten här på Måns och hans klasskamrater men det ser ni på storleken va? På ungarna alltså. Nu ska jag närmast pyssla lite med små-valparna och sen ska jag på ett arbetspass till Granngården i värmen. Idag tar det banne mig emot trots att jag älskar och pyssla ok blommorna i dessa tider

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: