torsdag 17 maj 2012

Bloggar i dagrummet på Barnavdelningen

Här sitter jag i dagrummet på sjukhuset och bloggar. Va modernt! Allt för att hela familjen ska hållas gott vid mod. Trots sina 19 år så ligger Måns på Barnavdelningen i Karlstad. Han har problem med sin diabetes, små saker blir stora i slutändan. Här är alla toppen och jag menar verkligen toppen. Man kan känna sig lugn.
Men igår när jag åkte hem på kvällen så gjorde det allt ont i mamma hjärtat att lämna honom ensam över natten. Jag gör kanske inte så mycket när jag är här men jag är HÄR i alla fall. Nu för en stund sen kom hans barndoms-kompis Mattis och hälsade på det uppskattade Måns väldigt även om han säjer nej när någon frågar om dom får komma. Men det är ju lite så den pojken funkar. Mattis är kvar så jag passade på att slinka ut en stund för att köpa kaffe till Måns själv dricker jag ju inte det som ni vet.

Själv ska jag åka hem om en stund, ska åka tillbaka imorgon och hoppas på att det är ännu bättre då. Fortsatt trevlig dag och en hälsning till alla kära norrmän som firar häcken av sig idag på 17:e maj.

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: