torsdag 10 maj 2012

Väldigt regnig dag idag!

Det har allt varit en väldigt regnig dag idag torsdag! Och det har banne mig känts i hela kroppen huuu. Vill bara kura ner mig och mysa. Men men det är svårt med djur och barn runt sig, det är bara och bita ihop! Idag har jag varit och arbetstränat på Granngården det var en lugn och mer lagom dag där, man kände att man hann med det man gjorde. Det har varit ruschigt de senaste veckorna. Kul det med men, det är jobbigt när man inte hinner göra det man tänkt sig. 

Bultens "matte" var in på jobbet och köpte bantningsmat och glukosamin. Hoppas nu Bulten blir bättre, han har blivit stel och har en liten hälta fram så här på ålderns höst. Kommer i samband med att han har vilat. En anti-inflammatisk kur ska han också äta. Så nu är det synd om Mona och Bulten! 
I skrivande stund är mina goa vänner och Ebba till Karlstad på Vårruset, dom har inte tur med vädret tyvärr....

Själv ska jag strax dyka ner en stund i soffan, jag är sleten ... Det blir date med John blund tidigt idag känner jag

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: