måndag 14 maj 2012

Första dagen med Wenke

Första dagen med Wenke har gått bara bra! Alla är lika förtjusta i henne. Hon äter bra, jagar katterna, utforskar överallt, orädd och jäkligt nyfiken, gnagar gärna på lite allt möjligt men det hör ju bara till. Ja med andra ord vi är så tacksamma för henne.
På förmiddagen hade Tyra och Wenke kul med varandra men vid middags tid fick lill-husse vara hundvakt när jag skulle med Ebba till doktorn. Jo då Ebba har fortfarande feber och för vilken vecka i ordningen det är vet jag inte, men sen i början av februari är det i alla fall. Utredningen går vidare och några nya riktningar har den tagit. Hoppas inte det är som dom tror.... Mer vill jag inte säja varken nu eller här.

Imorgon har jag/vi inget särskilt på agendan förutom möte i bygdegården på kvällen. Vilket jag hoppas går att genomföra. Jo, 3 veckors bilder på våra valpar ska det förstås bli. förresten äter dom välling glatt nu.

Nej nu rastning av hundar, dusch och sängen

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: