söndag 27 maj 2012

Mors Dag

En hälsning först till ALLA MORSOR; det är ju MORS DAG idag!! En fin bukett med röda rosor fick jag redan igår och ett kuvert med några lotter. Himla trevligt.
Idag är det också underbart vackert väder termometern visar 20 grader i skuggan redan nu och klockan är ju bara halv 9!! Nice. Jag klagar inte på värmen även om det är jobbigt för djuren, de människor som gnäller borde ha stryk. Gå in och tig säjer jag bara. Man behöver ju inte vara ute i värsta solskenet om man har ont av det eller?

På agendan idag så är det relativt tomt MEN idag ska i alla fall poolen fram! Det tar ett tag och bygga ihop den och fylla den så det är hög tid att vi tar tag i detta. En tur till min mor får det också bli men antingen nu snart eller ikväll hm ... Svärmor fick sig lite uppvaktning igår så det är gjort.
Sol och plantering vill jag gärna göra idag och klippa gräset kanske ja nu blev då agendan full igen. Ja ja vad gör det det är ju bara kuliga saker.

Take Care
Susanne

Inga kommentarer: