måndag 28 maj 2012

Ny vecka igen!

Ny vecka igen och det går i ett rasande tempo nu! Massor hela tiden! Idag hade det varit väldigt skönt med en sovmorgon men icke. Avslutningsresa för Tyra och hennes 6 åriga kompisar in till Säffle så det var bara och le när klockan ringde uuuh! Idag var en sån dag då jag kunnat betala en slant för att få slippa åkt nånstans. Men vid kl 09 var vi alla fall på dagis.
Idag har det varit mycket slitigt för kroppen och det känns att jag lever såsom de flesta måndagar så har jag mer ont än vanligt. Inte ett piller i världen hjälper tyvärr .... Imorgon blir valparna hela 5 veckor och tiden rusar verkligen dom växer och utvecklas fint. Jag är väldigt nöjd såhär långt. Spännande och se vem som får stanna kvar här.
Nu är det kväll och det ska inte dröja innan jag ska lägga mig. Imorgon har vi också ett ärende till stan; Tyra ska nämligen ta hål i öronen kl 10 vilket hon får i födelsedags present av sin moster med familj. Väldigt pirrig inför det. Och på onsdag fyller Tyra hela 6 år. Vart tar tiden vägen? Och på fredag är det sista dagen på dagis - ever!


Take Care friends
Susanne

Inga kommentarer: